Forårs fornemmelser……

fredag den 3. marts 2017

Forårs fornemmelser……

Foråret kommer snigende, kalenderen siger marts, så den er på vej -  og hold nu op hvor er det tiltrængt, jeg syntes det er en lang vinter vi har haft i år og vejrudsigten i dag siger der kommer sne sidst på ugen.

Mine dage er brugt på at gå lange ture med barnevognen, hver morgen går jeg over i dagplejen og aflevere Anton og derefter tager jeg 10 km med Villads i barnevognen, det er virkelig balsam for sjælen, der er helt stille om morgen og det er kun få biler der kommer forbi os. Bladene på træerne har skiftet farver, små skud kigger frem og vintergækkerne er skudt op af jorden, det er så smukt at kigge på. Det er bare den bedste start på dagen.

De morgner hvor dagen starter med solskin kan jeg virkelig mærke forårets fornemmelser og jeg er begyndt at kigge efter forårstøj til os og børnene. Begge drenge har fået forårsjakker og jeg har udset mig de sko de skal have.

I år vil jeg altså også have nyt så der bliver googlet efterFransa tøj til damer og kvinder, jeg er stor fan af det mærke.

Jeg elsker når den tunge vintergarderobe skal skiftes ud med forårs og sommer garderoben. Jeg er vild med alle de skønne farver der pynter i vinduerne rundt omkring.








Indlægget er lavet i samarbejde med http://www.froelundwebshop.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar