Pigemor og nu også Drengemor

søndag den 26. marts 2017

Pigemor og nu også Drengemor

Det er nyt for mig! Jeg er vant til Alberte og hendes prinsesse kjoler og legetøj, men nu har jeg også to dejlige drenge og Anton på 2 år er vild med biler og især brandbiler, værktøj og cykler. Så jeg er på udkig efter børne arbejdstøj der kan bruges når han skal med far ud og sparke dæk og skrue på cykler, i haven eller lege brandbil…. Men jeg ved ikke hvor man kan få det til børn…. Nogen der ved det?


Jeg har søgt på nettet uden held men så falder man jo over en masse andre sider og bla. Denne her hvor der er arbejds sweatshirts tilmænd, dem kunne manden min godt bruge nogle af, han er overhovedet ikke en handyman type men han skruer på cykler, biler, maler hus og ordner haven og der kunne han altså godt bruge noget ordentlig tøj at arbejde i, i stedet for at ødelægge hans eget tøj.
Så jeg må vist hellere shoppe lidt arbejdstøj til ham, inden hans eget går i stykker af olie osv.. og skulle i vide hvor man kan være så heldige at finde et par arbejdsbukser til børn så må I meget gerne give lyd.



Tusind tak fordi du kiggede forbi, jeg håber snart vi ses igen J







Indlægget er skrevet i samarbejde med sbribe.dk men holdninger og ord er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar