Ryg og nakke problemer

onsdag den 29. marts 2017

Ryg og nakke problemer

Jeg har bare altid døjet og gør stadig med ryggen og nakken. Jeg er hybermobil i alle min ledder og som barn var jeg næsten et slangemenneske der kunne bevæge mig på alle mulige mærkelige måder for mine led sagde ikke stop men gav sig bare. Jeg har faktisk gået ved fysioterapeut og kiropraktor hele mit liv og her efter tre graviditeter er min krop bare så forfalden. Jeg har ondt over det hele igen og det hjælper heller ikke at jeg stadig vejer for meget efter de to graviditeter. Min krop nåede aldrig at komme tilbage i form eller få slappet af inden jeg blev gravid igen. Anton var kun 6 mdr. så mit bækken og krop havde slet ikke fået en pause.

Så nu er jeg på udkig efter alt der kan hjælpe min ryg. Vi har fået udskiftet sengen til en elevationsseng og hovedpuden er en der er god ergonomisk for nakken. 

Så nu mangler jeg bare en rigtig god stol til kontoret. Men det syntes jeg er svært for det er så vigtig at man sidder rigtigt når man sidder og arbejder i mange timer foran computeren så jeg har virkelig undersøgt markedet efter hvad der er bedst. Jeg fandt et rigtig godt udvalg af kontorstole – du kan find dem her hvis du er interesseret






Indlægget er lavet i samarbejde med ergopartner.dk men ord og holdninger er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar